Info voor aanbieders
Klik hier voor de algemene voorwaarden voor aanbieders.
Veelgestelde vragen aanbieders
Inwoners kunnen de Stadspas gebruiken bij winkels, verenigingen en organisaties die meedoen. Daar kunnen zij met de pas betalen en/of krijgen zij korting. De Stadspas is er voor een aantal regelingen van de gemeente. Namelijk voor de RegelRecht regeling en/of de Kidskaart voor minima, de mantelzorgwaardering voor mantelzorgers en het kerstgeschenk voor medewerkers van de gemeente Apeldoorn.
- inwoners met een regeling bij de gemeente
- mantelzorgers
- medewerkers van de gemeente Apeldoorn.
De hoogte van het tegoed op de Stadspas verschilt per groep.
- RegelRecht (de oude Strippenkaart): https://www.apeldoorn.nl/regelrecht
- School kidskaart: https://www.apeldoorn.nl/ter/kidskaart/kidskaart-tegoed-en-stadspas-apeldoorn.html
- Feestdagen kidskaart: https://www.apeldoorn.nl/ter/kidskaart/kidskaart-tegoed-en-stadspas-apeldoorn.html
- Mantelzorgwaardering: https://www.apeldoorn.nl/ter/mantelzorg-informatie/komt-u-in-aanmerking-voor-de-mantelzorgwaardering.html
- Kerstgeschenk medewerkers gemeente Apeldoorn.
Het doel van de Stadspas is om inwoners met een regeling bij de gemeente te ondersteunen. En voor mantelzorgers om hun te bedanken voor hun inzet. Zij kunnen met de stadspas leuke of praktische producten en diensten kopen. Er is gekozen voor lokale aanbieders om de ondernemers, het verenigingsleven en de cultuursector te steunen.
Een aanbieder kan kortingsacties aanmaken voor een specifieke doelgroep, maar ook voor alle pashouders. Pashouders kunnen op hun persoonlijke pagina zien welke kortingsacties er zijn.
Onder het tabblad ‘kortingsacties’ ziet u welke kortingsacties er op dit moment zijn.
Kortingsacties aanmaken: Wanneer u als aanbieder aangemeld wordt, krijgt u instructies voor het aanmaken van acties.
Aanbieders krijgen toegang tot de Loyalty Manager App. Deze installeert u op een smartphone. Als een klant wilt betalen met de stadspas, kunt u met uw Loyalty Manager App de QR-code scannen die op de Stadspas staat. Het tegoed wordt dan binnen 2 weken op uw rekening bijgeschreven.
Heeft u vragen hierover? Neem dan contact op met Loyaltygroup via helpdesk@loyaltygroup.nl
Neem contact op met Loyaltygroup via helpdesk@loyaltygroup.nl
Neem dan contact op met Loyaltygroup. Loyaltygroup is bereikbaar op telefoonnummer 0320 – 411356. Of via de mail op: helpdesk@loyaltygroup.nl. Zij helpen u graag verder.